Monday 5 December 2016

ISPOVESTI: Još u osnovnoj školi sam znala koji ću fax da upišem, jedan od najboljih u Evropi. Svi su govorili ma nećeš uspeti…

ISPOVESTI: Još u osnovnoj školi sam znala koji ću fax da upišem, jedan od najboljih u Evropi. Svi su govorili ma nećeš uspeti…


Još u osnovnoj školi sam znala koji ću fax da upišem, jedan od najboljih u Evropi. Svi su govorili ma nećeš uspeti, teško je, em drugi jezik, druga država. Uspela sam, bila sam među prvima na listi. Mojoj sreći nigde kraja, jedva sam čekala da krenem u novi život. Međutim, ovde me niko nije prihvatio, ne vole strance.
Devojke su, kako mi kažu ljubomorne, momci mi ne prilaze.. Sama sam, nemam nikog. Na faxu mi je bilo teško zbog jezika, nemam s kim da se družim, kasnim sa ispitima.. Izgubila sam volju za učenjem. Nekad jedan od najboljih đaka a sad ne mogu da dam jedan ispit za godinu dana. Pre model a sad sa 10 kila viška. Bila sam u odvratnom stanju, danima sam plakala, nisam htela da ustanem iz kreveta.

Ali odlučila sam, neću da odustajem! Došla sam ovde da ostvarim svoj cilj i boriću se svim silama da ga dostignem i idem napred! I hvala mojoj porodici koja je sve vreme uz mene jer bez njih ne bih uspela. I hvala Skype-u što postoji!

No comments:

Post a Comment