Thursday 3 November 2016

Bili smo u vezi nekih 3 godine kada me zaprosio i odlučio oženiti. Tada mi...

Bili smo u vezi nekih 3 godine kada me zaprosio i odlučio oženiti. Tada mi...

























Bili smo u vezi nekih 3 godine kada me zaprosio i odlučio oženiti. Tada mi je njegova mama došla i rekla mi da se ne udajem za njega jer nije njen sin za mene i da zaslužujem bolje. ZLA SVEKRVA… pomislila sam, nisam je poslušala, NA ŽALOST i udala sam se. Samo par sedmica nakon vjenčanja dok smo pili kafu izvadio je vrećicu sa TRAVOM i počeo da mota, čak je i mene nudio…

NEMATE POJMA KOJI ŠOK! Počela sam da histerišem, da plačem, a on je tada sve to uzeo i bacio u smeće rekavši da to nije tako strašno koliko sam umislila i da se ne brinem jer nije nikakav ovisnik. Od tada je prošlo skoro pola godine i sve je bilo OK, barem sam tako mislila. Obzirom da nisam osjećala smrad po kući i na njegovoj odjeći nije bilo razloga da sumnjam u njega.


Međutim kada sam se juče vratila sa posla zatekla sam ga u dnevnoj sobi potpuno van sebe, komiran i na stolu tragove bijelog praha. Sve mi je bilo jasno, sjetila sam se i njegove mame koja me je odvraćala od njega… Bože šta da radim, najgore od svega je što sam već trudna, bojim se i za sebe i za bebu. Već sam debelo ušla u treći mjesec, ne znam da li je kasno za abortus. MAJKO MILA ŠTA MI URADI OD ŽIVOTA!

No comments:

Post a Comment