Wednesday 29 March 2017

ISPOVEST: Svekrva mi stalno govori da sam debela, sklanja mi hranu sa stola….

ISPOVEST: Svekrva mi stalno govori da sam debela, sklanja mi hranu sa stola….




Svekrva mi stalno govori da sam debela, sklanja mi hranu sa stola, kako me nije sramota i unistava mi samopouzdanje. A ja imam svega 4 kg viska(i dalje mi je idealna tezina naspram visine, imam samo malo jace bokove). Mom muzu stalno pokazuje slike nekih mrsavica i komentarise preda mnom koliko su dobre itd. Moj muz to ignorise, ali me nikada nije odbranio. 

Kad dodjemo kuci govori mi kako sam zgodna,
lepa i da voli moje telo,ali pred njom nikad nista nije rekao. U inat njoj bih volela da smrsam ali mi fakultet, stres i tezak zivot to ne omogucavaju. Ljudi moji ubija me zena u pojam iz dana u dan. Prestala sam da idem k njoj s muzem. Probala sam i da ignorisem to sto mi govori, ali jednostavmo zaboli nakon nekih njenih reci.

No comments:

Post a Comment