Wednesday 29 March 2017

ISPOVEST: Treniram borilacke vestine gde sam jedina devojka, pa me momci cekaju da se presvucem posto ima samo muska svacionica koja je vise kupatilo…

ISPOVEST: Treniram borilacke vestine gde sam jedina devojka, pa me momci cekaju da se presvucem posto ima samo muska svacionica koja je vise kupatilo…

Treniram borilacke vestine gde sam jedina devojka, pa me momci cekaju da se presvucem posto ima samo muska svacionica koja je vise kupatilo.

 Decko koji je tek poceo da trenira uleteo mi je u svlacionicu. Izvinuo se, rekla sam nema problema i nastavila da se presvlacim misleci da je izasao zato sto sam cula vrata. Kada sam se okrenula videla sam njega sa mobilnim telefonom i upaljenim blicom. Izleteo je i krenuo da trci. Izletela sam za njim polu gola (i moje kolege su krenule zamnom) oborila ga i otela mu telefon, ali imao je sifru. Trener ga je naterao da otkljuca telefon, ali je slikao preko vibera, vec je poslata nekome.

 Sada po celom gradu kruzi moja slika u grudnjaku sa polusvucenom trenerkom u kupatilu (okrenuta ledjima, vidi mi se zadnjica). Trener je podigao tuzbe protiv tog lika i ovog koji je prosledio dalje, posto ja nemam finansija za tako nesto. Nikada vise necu osuditi devojke kada osvanu njihove “privatne” fotografije, mozda nisu ni znale.

No comments:

Post a Comment