Tuesday 10 January 2017

UDALA SAM SE, SADA VEĆ DAVNE 1988.GOD ZA ČOVJEKA PREMA KOME NISAM OSJEĆALA NIKADA NIŠTA…

UDALA SAM SE, SADA VEĆ DAVNE 1988.GOD ZA ČOVJEKA PREMA KOME NISAM OSJEĆALA NIKADA NIŠTA…


Udala sam se, sada već davne 1998. godine za čovjeka prema kome nisam osjećala nikad ništa, znači samo zbog toga jer je bio iz bogate porodice. Danas imamo troje djece, živimo, a moj muž UŽIVA. On od 2003. godine ima ljubavnice, bar od tada znam da ih ima.
Dok sam bila mlađa nije mi mnogo smetalo sve to, ali zadnjih par godina sve mi više smeta i svake godine mislim da će se posvetiti samo meni. Iskreno u braku sam samo zbog djece i zbog toga jer nemam drugog izvora finansiranja, a što se tiče finansija tu ni djeci a ni meni ništa ne manjka, čak ima i viška.
Neki dan mi je došao na kućna vrata momčić od nekih 25 godina i onako uplakanog stisnutog glasa rekao da ga žena vara sa mojim mužem. Rekla sam mu da se nesikira i da će moj muž brzo naći neku drugu. Ostao je iznenađen mojom reakcijom, samo je rekao PA VI NISTE NORMALNA PORODICA, prekrstio se i otišao. Možda zaista i nismo normalna porodica…

No comments:

Post a Comment