Tuesday 10 January 2017

Poznata muzičarka pronašla nestalog brata posle 16 godina: "Srce je htelo da mi iskoči


Dajen Gordon piše pesme za Bijonse i vrlo je uspešna u svom poslu, a nedavno je podelila i svoju priču o tome kako je pronašla svog brata beskućnika na ulicama Los Anđelesa 16 godina nakon što ga je poslednji put videla.


“Moje srce je lupalo ludo, a suze su se same slivale niz moje lice”, napisala je Dajen u postu na sajtu “GoFundMe”. - “Nakon što je prošlo više od decenije, ja sam izgubila svaku nadu da ću ga pronaći. Poslednjih nekoliko godina sam se čak i pomirila sa činjenicom da ga nikada neću videti. U mom srcu, on je postao osoba koja je nestala zauvek.”
S obzirom na to da je Dajenina porodica iz Njujorka, bila je iznenađena kada ga je srela baš u Los Anđelesu. Kako ga je srela, osetila je naboj emocija. Kada je prišla da ga pozdravi, on je nije ni prepoznao isprve.
Naime, Dejvid je postao skitnica, njegov fizički izgled se promenio, čak je i mentalno oboleo. Ipak, Dajen ga je prepoznala. Kasnije mu je pokazala fotografije njih dvoje kada su bili deca, pa su počela polako da mu naviru sećanja.
“Kada sam ga pitala šta je radio sve ovo vreme on je odgovorio: 'Preživljavao sam'", piše Dajen.
Dajen i njena porodica su sada usmereni na to da pomognu Dejvidu da se izleči i presrećni su što su ga pronašli. Kako je došlo do toga da Dejvid nestane, Dajen nije navela.

No comments:

Post a Comment