Monday 9 January 2017

“Danas je muž došao s posla i rekao mi: “Emira sjedi, mi moramo da razgovaramo”

“Danas je muž došao s posla i rekao mi: “Emira sjedi, mi moramo da razgovaramo”



Moj muž i ja samo u braku već dvije godine, dobili smo mali stan na poklon od njegovih roditelja. Obadvoje imamo poslove koje volimo i baš lijepo zarađujemo. Naš brak je kao iz snova i idealan početak naše bračne zajednice. Ali svaki dan imamo problema oko hrane, juče sam se vraćala s posla i ugledala i ugledala muža kako ruča u kineskom restoranu preko puta naše zgrade. Gledam ga kako se bori sa onim štapićima i srce mi slomilo. Danas je došao u kući i rekao mi “Emira sjedi, mi moramo da razgovaramo”, ja sam se sledila. Tada mi je rekao “Već neko vrijeme ovo namjeravam da ti kažem ali ne želim da te povrijedim”. Ja sam će u mislima da me ostavlja i da traži razvod, ali onda je ponovo progovorio “Kad ćeš Emira bona početi da kuhaš?, vidiš li da su mi se oči počele skupljati kao u kineza”. 

No comments:

Post a Comment