Tuesday 13 December 2016

SA MOMKOM SAM 3 MJESECA, STVARNO MI JE FINO, ZALJUBILA SAM SE BAŠ. E SAD, ON JE JAAAAKOO

SA MOMKOM SAM 3 MJESECA, STVARNO MI JE FINO, ZALJUBILA SAM SE BAŠ. E SAD, ON JE JAAAAKOO

13

13Sa momkom sam 3 mjeseca, stvarno mi je fino, zaljubila sam se baš. E sad, on je jaaaakoo zgodan momak, prelijep je, nije što je moj, najiskrenije kažem. Puno djevojaka ga ganja, šalju mu poruke, bivše mu se javljaju ovo onoo. Ne uzvraća im istom mjerom, iskulira ih i to sve, ali ja se bojim da mi ga neka druga ne uzme. Jesam i ja lijepa i zgodna, nisam narcis da se razumijemo, samo sam realna, aliii imam taj problem sa povjerenjem, stalno ga provjeravam. Kako da se smirim, neću da ga otjeram od sebe tim ponašanjem i tom ljubomorom.. Pričala sam sa njim o svemu tome, stalno mi govori da ne želi drugu, ali opet…nešto ima u meni i ne da mi mira nikako.

No comments:

Post a Comment