Sunday 11 December 2016

Prevarila sam ga.. mislila sam da ce uvijek biti tu uz mene, da cu se moci igrati

Prevarila sam ga.. mislila sam da ce uvijek biti tu uz mene, da cu se moci igrati



Prevarila sam ga.. mislila sam da ce uvijek biti tu uz mene, da cu se moci igrati sa njim i njegovim osjecajima, da me nikada nece uspjeti zaboraviti, ostaviti, i eto, desilo se upravo to. umorio se od toliko pruzenih sansi, od toliko greski koje smo i jedno i drugo napravili, i otisao.. i djaba mi sada sto govorim da ga volim, kada to nisam dokazivala kada sam imala priliku.. kajem se, ali Boze, sta sad? od kajanja nema nista, nastavljamo dalje i on i ja i zelim mu svu srecu ovoga svijeta. da, povrijedjivao je i on mene ali uvijek sam oprastala i bila uz njega kad je najteze.. ali eto, sve se vraca, sve se placa. meni se vratilo. 

No comments:

Post a Comment