Thursday 13 October 2016

Nakon 5 godina veze ona je ostala trudna, nisam imao izbora i iako nisam...

Nakon 5 godina veze ona je ostala trudna, nisam imao izbora i iako nisam...




Nakon 5 godina veze ona je ostala trudna, nisam imao izbora i iako nisam planirao da se ženim jednostavno sam morao. Moji su nam organizovali vjenčanje iz snova, preko 300 zvanica, najskuplji restoran, pjevao nam KRALJ NARODNE MUZIKE, znate već ko, ma savršenstvo.

Nakon toga smo otišli na medeni mjesec, opet o trošku mojih roditelja i to na Maldive. Kada smo se vratili čekao nas namješten stan u centru grada, sve je bilo idilično, a onda je došao i taj kobni dan, dan kada se porodila moja supruga i rodila tuđe dijete, da tako kažem. Kada sam u bolnici vidio djete koje je rodila odma sam znao da nisam otac istog. Ona prirodna plavuša, ja i svi u mojoj porodici plavi, a dijete crno, crna kosa, crne oči, koža…


Isti dan sam tražio DNK nalaz da se uradi i moja sumnja se ispostavila tačnom. Žalosno kako neko može tako nisko pasti, volio sam je, oženio bih je u svakom slučaju, a ona mi je uradila to, samo kako bi se dočepala mog odnosno bogatstva mojih roditelja. Nakon ovoga ne znam kako da više vjerujem i jednoj djevojci, jer kada me je ona izdala i slagala, ona sa kojom sam bio tolike godine, sa drugim me čeka samo gore. Pa neka neko kaže da novac i bogatstvo nisu prokletstvo.

No comments:

Post a Comment