Friday 14 October 2016

Moja sestra blizanka i ja totalno smo lude i radimo razne gluposti. Imamo po 17…

Moja sestra blizanka i ja totalno smo lude i radimo razne gluposti. Imamo po 17…




Moja sestra blizanka i ja totalno smo lude i radimo razne gluposti. Imamo po 17 godina, ali toliko smo dobre da izgledamo kao da nam je 25, grudi, guza, ma sve za desetku. Možda je do genetike, a možda i zbog toga jer smo već sa 15 godina počele spavati sa muškarcima i to dosta starijim od nas.
Prošli petak smo izašle u jedan baš skup kafić, bez i jednog eura u džepu, a naručile najskuplja moguća pića. Realno mislile smo neko će prići za naš stol, sve platiti, a nas dvije po običaju to odraditi, NA NAŠ NAČIN. Međutim niko dovoljno hrabar nije bio i ostale smo na kraju u velikom problemu.



Narudžba od peko 100 eura koliko je bio račun koštala nas 10 puta više, te smo jedva žive ostale. Konobar koji nas je cijelu noć služio odveo nas je u prostoriju iza, to je kao neka soba za odmor i naredio nam da se raspremimo, a onda su počeli da ulaze… ukupno 10 konobara i 5 zaštitara, sve kršni i obdareni momci naizmjenično su se mijenjali kako se kome “digne”. Sve to je trajalo preko 3 sata, 3 sata smo konstantno bile “akivne”. Ne znam, čini mi se da su krenuli još jedan krug mislim da, možda ne bih umrla, ali bih se onesvijestila 100%. Dole smo bile bukvalno pečene, a na guzu nismo mogle sjesti 5 dana nakon toga. Najgore od svega sada kada smo se oporavile imale bi želju to ponoviti, jbg, kada će mo ako neće mo dok smo mlade uživati u životu. Idući petak naručujemo za 200 eura, da vidimo šta će mo tada dobiti 🙂.

No comments:

Post a Comment