Thursday 13 October 2016

Devojka me tera da oblačim tange i da...

Devojka me tera da oblačim tange i da...




Ne znam kako bih opisao svoju curu, naime ona se pali na muškarca koji ima dugu kosu i koji nosi tangice, s obzirom da ja nemam dugu kosu tjera me da nosim periku tokom odnosa i da nosim redovno te špage oko g****e. U početku mi je to bilo sasvim u redu jer sam joj htio udovoljiti da se ne ljuti i svakako sam htio da ona bude zadovoljna sa našim odnosom, tako da sam pretrpio tih sat vremena. Ali mislim da je sada malo više pretjerala sa tim igricama.



Toliko se zaludila sa tim da kada dođe svaki dan sa posla, ona donese nove dvije perike i dvoje nove te gaćice, jednostavno sada hoće da ja to nosim stalno kada smo kod kuće ne samo kada vodimo ljubav. Neću je poslušati i to joj nikako ne odgovara, naljutila se na mene i ne želi razgovarati. Rekao sam joj da nisam njen klaun niti lutka koju će ona uređivati kako njoj odgovara. U ostalom ako baš toliko pati za takvim muškarcima, onda neka takvog i nađe.




Uvrijedila se gospođa pobrala je svoje stvari i otišla. Neznam kuda niti me iskreno zanima, sreća da sam se samo riješio budale. Neznam samo jesam li bio malo grub prema njoj? Dali je postojao mnogo ljepši način da sam joj to rekao? Ma da opet mislim da je sama kriva jer je svjesno to radila, vidjela je da mi to ne odgovara i da ja nisam zadovoljan. Trebala je biti spremna na moju reakciju, jer svakom normalnom bi to dosadilo. Poštujem svačije fetiše i igrice, ali što je previše, ipak je previše. Ne može se baš sve tolerirati.

No comments:

Post a Comment